Nu kom jag på mer!! =D

sen vill jag gärna ha ett par (flera funkar oxå) jeans..
och en dammsugare vore ju inte helt fel  =P

men min älskade syster har nog redan sett till att jag får det jag verkligen vill ha...
HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS!!!

har fortfarande inte kommit på om jag ska ha fest eller bara en liten bjudning....
fattar egentligen inte varför jag har så svårt att bestämma mig... brukar ju alltid vilja festa =S
men som sagt vi får se  =P  fortsätter fundera lite till så får vi se...

ska till syrran nu med hennes födelsedagspresent!!

                                                              @nneee

Kommentarer
Postat av: nina

hej, jag hörde inte av mig för att du sa nej i torsdags,, hörde att du var på dejt, varför får inte jag veta sånt???
japp jag gjorde mål,, två st.. hej svejs

2007-09-16 @ 09:15:08
URL: http://www.vaskelainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0