hungrig =P

jag e hungrig men så e kylskåpet så tomt det kan bli =P
det enda som finns e väl lite sprit, hehe, och gammal mjölk som snart springer iväg.. haha.. jag e verkligen slö när det gäller att gå iväg och handla lr röra på sig överhuvudtaget =P


killen kanske får ett nytt boende.. vore det bästa för oss båda.. så jag slipper reta mig på honom som jag gör nu.. de e ju inte hans fel men men... en snubbe på jobbet ska få låna honom några dagar och fungerar det bra så ska det nog kunna lösa sig med att han tar honom.. får hoppas som sagt att det går bra...
men faaaaaaaaaaan va jag kommer sakna honom... det kan man ju inte undgå.. men nuy vet jag isf fall att han kommer till ett bra ställe!  min lilla bebis =(

men nu ska jag äta lite frukost, lunch lr brunch lr vad det nu heter.. sen gå till syster yster och våldgästa henne! jag och killen =D

                                                              @nneee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0