helluuu...

nu var det ett tag sen jag skrev nåt här.. har egentligen inget att skylla på... bara att jag har varit för slö och inte haft nåt intressant att skriva... känns det som nu iaf  =P

egentligen borde jag ligga och sova nu.. men för första gången så har jag för mycket tankar som far genom huvet så jag kan inte lägga  mig för då börjar man mala och tänka på massor av grejer vilket inte e bra om man vill sova...

lite ska jag väl skriva vad som hänt den senaste tiden..

* börjat jobba på statoil i järna
* köpt bil  =D
* gett bort killen =S
* Nikita har fått valpar , 7 små odågor som är sååååå grymt söta  =D
* inte varit hemma alldeles för mycket  =P  


nä men nu gäspade jag för typ hundrade gången så om jag lägger mig nu så somnar jag förhoppningsvis snabbt!

så sov gott!

                                                       @nneee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0