ohh my good =P

jaså nu har man vaknat till liv efter typ en hel dag i soffan efter en väldigt trevlig lördagkväll!
var hemma hos ahlström igår och mixade några drinkar =)  sen blev det utgång på hamn..
mycket roligt var det!
var ute i fredags oxå på hamn och det var oxå mycket trevligt fastän jag var nykter ;D
inga detaljer som vanligt.. hehe

usch vad de e tråkigt att va singel!!!!  ville bara påpeka det....!
och alla killar man träffar lr nåt, ingen e ju intresserad av nåt förhållande.. inte som dom visar iaf..
så man sitter hemma typ hela tiden och ser ut som ett fån.. fy fan va tråkigt de e..!

träffade på Krickan när jag parkerade bilen och hon frågade väl typ vad jag ska göra med mitt liv.. ingen aning sa jag.. har så mycket jag vill göra men får inte arslet ur vagnen och fixa nåt..
då sa hon; "fy fan va du e tråkig och töntig!! ta och gör nåt åt det..!" 
rätt skönt att höra det...!  tack för pepptalket, Krickan  =D
så ska väl ta och göra nåt åt mitt liv.. ska nog ta och söka en bartenderutbildning som jag funderat på ett tag nu..!
har ju inget att förlora på det egentligen!!!

men det får bli imorgon lr nåt för nu ska jag somna framför tvn  =P

hoppas ni alla haft en trevlig helg..!

have a nice day ;)

                                                                       @nneee

Kommentarer
Postat av: nina

nej jag skrev bara låten för att jag gillar den,, hehe

det måste väl finnas någon därute för dig oxå syrran,, kram

2007-11-26 @ 10:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0