halloween......

denna helg var rolig! =) 

i fredags var jag och åt på eagles med fröken Malin Hansen, Pernilla, Anna och Natta då Malin fyllde år..
det var mycket trevligt och gott! sen gick vi till olearys och drack varsina drinks och gick sedan vidare till hamnen..
det var helt ok, fastän det var som det brukar vara på hamn på fredagar, helt dött =P
vi dansade och hade trevligt iaf...  och jag hade ett litet samtal med en viss herres kompis.. och inte blev jag klokare av det....... e så less på allt gällande det andra könet =P  varför kan man aldrig få nåt besvarat??
men en trevlig fredagskväll var det iaf =)

lördagen var mycket mycket lyckad!!! =D
den startade med att jag sov ut ordentligt, åkte hem till mor och far och gosade med valparna, Nikita och Dallas, åkte med mamma, Johan och Mari och handlade och åkte hem gjorde mig i ordning för kvällen...
Den började hos Bullen, lite födelsedagsfirande då hon oxå fylde år på fredagen men då var upptagen med killen =P
Det var jag, Frida, Camilla, Maria E, Maria I och Johanna hemma hos Bullen.. vi satt och drack och snackade lite goja och sen gick vi vidare till olearys som hade nattklubben öppen!
Fy fan va kul det var!
Här kommer lite bilder från helgen som jag "hittat" =P

                                  
                                                                    

så detta var lite om denna tokiga helg =D  hoppas ni oxå hade en trevlig helg!

puss och kram
                                                           @nneee


Kommentarer
Postat av: n

kul att du nämner mig syster yster.. haha du brukar alltid klaga på mig så tänkte ge igen haha

kram

2007-11-08 @ 12:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0