midsommar..

jaha.. då var det snart midsommar.. kommer sitta fast mitt ute i skogen hos mor och far och vakta deras hundar medans tokarna e i finland..  det e ju helt lugnt att sitta fast där ute under midsommar då det känns som om det är så man ska fira midsommar.. mitt ute i ingenstans i en underbar gammal (fallfärdig haha) villa där man kan popa på musik hur högt man vill och dom enda man stör är ekorrarna och vildsvinen..
ingen tokig gammal tant där inte som gnäller över allt och ingenting.. hahaha inte nu när mamma är i finland iaf.. (sorry morsan du vet jag älskar dig, hihi)

just nu sitter jag och hoppas på en date med en söt brasilianare på midsommarafton..
och som det ser ut nu så verkar jag få en trevlig midsommar =D

undra bara vad man ska hitta på.. den som har ett bra förslag,, give it to me! =)

nu ska jag njuta lite på balkongen innan jag går och lägger mig!

see you later, alligator..
                                        @nneee


hahaha.. fick nyss reda på att syrran har bränt signere i turkiet så nu kan hon inte sitta.. stackarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0