Mari 14 år =D

guuuuud.. liten blir stor fort.. tiden går fort alltså.. nu har lilla Mari fyllt 14 år.. nu e hon ju inte så liten längre..

Vi syskon köpte en lite katt åt henne
image133
undra bara vad han heter.. han hade inget namn när vi åkte och hämtade honom och jag har inte hört att ahn fått en namn än..  jag och johan kom med namnförslagen "kattfan" och "kattjäveln" men det var tydligen inga bra förslag.. kan inte i min vildaste fantasi förstå varför inte dom namnen dög =P

men nu ska jag snart dra ner på stan och kolla på malmö-djurgårn på olearys med malin och mats!

vi höres och synes!

                                              @nneee

Kommentarer
Postat av: Teten

haha, kan inte heller førstå varfør de namnen inte døg.... hælsa mari grattis!!!

2007-07-21 @ 10:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0