helgen och måndagen =)

bröllopet var fint och bra väder var det också! och blev även tillfrågad av tjejen som hade hand om cateringen om jag ville hjälpa henne med andra evengemang i framtiden.. (hjälpte henne på detta bröllop)

söndagen spenderades hemma en stund för att sen åka ut till almnäs för att äta gott och spela volleyboll och fotboll! jag och enrico vann fotbollsmatchen mot johan och mari   =D    men volleybollmatchen behöver vi inte tala om.. kul match var det iaf  =P

sen sov vi hemma hos mig och imorse så åkte vi in till sthlm då enrico skulle tatuera sig.. tatueringen blev väldigt bra! =D

idag fick jag även träffa hans föräldrar  =D  det var jättenervöst innan jag träffade dom men sen så var det helt lugnt.. synd bara att hans mamma inte talar engelska för hon verkar jättetrevlig! pappan och jag kunde prata iaf, så han och enrico tolkade åt oss!  han sa att alla i brasilien undrade vad jag var för tjej, om jag är vacker och hur gammal jag är och om jag jobbar eller studerar.. *pinsamt*   så han knäppte lite kort för att visa alla i brasilien.. shit alltså  =P   och så sa han att enrico verkar jättelycklig och att det är et enda som betyder något för dom!

men nu är det så att jag nyss kom hem från fotbollsträningen så nu ska jag hoppa in i en varm dusch  =P

adios!

                                                      @nneee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0