vinst med 6-1 =D

idag spelade vi som sagt mot FFS och vi tvålade till dom med 6-1.. 3 mål av Nina = med huvudet, en liten tåis och en som hon lyckades peta dit innan hon ramlade lr nåt sånt  =P , Biffen = en snygg frispark i nättaket, Krickan = ett långskott i nättaket, Jetta = långskott som seglade ner snyggt bakom målvakten i högerhörn (bra avslutning innan hon drar till USA)
och jag fick spela =D  först tack vare nina som blev illamående så det var bara att hoppa in som topp och sen var det halvlek.. i andra halvlek efter ca 10-15 minuter gör Mia illa sig efter en ful tackling! så det var bara att hoppa in på vänsterytter.. efter ett tag så går Nina ut igen och jag får kliva in på topp igen.. när hon e "fit for fight" igen så tar Ronney ut Linn för hon har ont i bröstet och då var det bara att kliva ut på högerytter istället =P
shit vad jag fick springa.. det var ruskigt jobbigt, men det var kul som fan!!  ska få vara med på tisdag då vi har DM match.. förmodligen på bänken men det gör inget.. jag e med iaf  =D

Tack Ronney för chansen att spela idag, det tackar jag mycket för! =D

och imorgon ska jag eventuellt få spela på topp i division 4  =D
jippie det e det jag vill =D

men nu ska jag äta klart min fil med musli och sen ska jag gå ut med hunden och sen ska jag ta en siesta =P
du som läser, hoppas du får en trevlig lördagkväll!! =)

hej och hå rutten tå =P

                                                    @nneee

Kommentarer
Postat av: Elin

SKIT BRA MATCH MOT HÄLLBY ANNE!!!!

2007-08-15 @ 12:52:03
URL: http://elinkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0