Välkommen till min nya blogg!

sååå.. nu har man gjort som sina småsyskon och skaffat en blogg..   kan vara skönt att nån gång då och då  skriva av sig lite.. 

ska väl introducera mig lite för er som vill veta..
är en 22årig tjej som lever singelliv för tillfället.
bor i en trea i nykvarn med min vovve, Killen.. men snart bor vi i en etta i södertälje istället :D
spelar på fritiden fotboll och träffar lite vänner då och då..
blir väl ibland lite promenader med min tokiga lilla hund oxå.. lr rätt ofta egentligen..
på helgerna har det den senaste tiden varit utgång på krogen i princip både fredag och lördag..
men nu e de slut på det då fotbollen kommer ta upp den mesta tiden på helgerna =)
men lite då och då kommer man nog synas på dansgolvet..

nä nu svävade jag ut lite med faktan.. fast det finns väl ifs inte så mycket mer att säga..
jo kanske lite om min tokiga familj..
e äldst av fyra toookiga syskon.. en 14årig syster, 15årig bror och 20årig syster..
sen har vi mor och far! dom e helt enkelt bäst!
dom bor mitt på en stor gräsplätt mitt i skogen mitt i i ingenstans.. det e verkligen mitt egna lilla smultronställe då man kan göra allt där.. (iaf på sommaren)  då blir det fotbolls/volleyboll/badminton matcher hela tiden.. det e det som e underbart med småsyskon, bara tvinga dom att spela med en  :D
 
nä nu ska jag äta lite frukost .. fast det lär komma mer under dagen.. e inte lika töntig som min syster som tycker att man inte kan skriva fler gånger på en dag.. hehe
 
puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nu har ni alla en blogg. Undrar om jag oxå ska skaffa en och avslöja alla era pinsamheter eler har ni såna.
Karma menar kram mamma.

2007-04-08 @ 12:34:57
Postat av: anneee

låter inte som en bra ide morsan :P

2007-04-08 @ 12:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0