slut på ännu en helg..

en rolig helg, precis som alla andra varit på sistone! =D  synd bara att dom tar slut så snabbt =(

i fredags eftermiddag hade jag ifs så tråkigt hemma så jag lurade med bullen ut på stanleys där dom hade hawaiitema och jag hade gratisbiljetter.. så vi gick dit och det var heldött ett bra tag.. men vi stannade kvar.. var så sugna på att dansa.. så sen blev det lite mer folk iaf, så vi fick dansa lite iaf..
har fått ett sånt grymt behov av att dansa hela tiden, kan aldrig sitta still.. =)

lördagen spenderades först hemma hos mor och far.. bara slappade och tog det lugnt, såå skönt.. behövde verkligen ta det lite lugnt på dan =)
men på kvällen så var det tjejkväll hos maria.. mamma gav mig en vinflarra att dricka upp. jag som inte dricker vin! men gratis e gott.. haha! men det vinet var rätt gott faktiskt! kommer jag dricka fler ggr  =D

söndagen spenderades först i sängen fram till 11 sen hos mor och far innan vi åkte till zinkensdamm uppe i sthlm, då syrran spelade match där och sen åkte vi hem till mor och far igen.. somnade på soffan..  haha! var en tuff kväll!  =D  åt sen middag och sen blev jag hemskjutsad eftersom jag sålde min bil i lördags =(
lite ledsen över det, men den var för dyr för mig att ha kvar =(

men shit vad klockan e mycket.. nu e d läggdags!

peace out! 
                                                 @nneee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0