global kryssning =D

hehe.. va på kryssning med jobbet i lördags.. det va fan den roligaste kryssning jag nånsin varit på (hittills)..
fem unga damer som var på riktigt partyhumör.. =D  och andra människor som va på g.. t.ex. chefen och arbetsledarna och mor och far (fast dom e alltid på g när d e fest)
började med en frukost som innehöll champagne.. hehe   sen blev det lite konferens i nån konferenslokal.. efter det tågade alla mot baren.. med 5 stycken drinkkuponger var i näven.. hehe
sen blev det karaoke i funclub och det var fan kul... "ont det gör ont, men det går......."  nog fan gjorde det ont i publikens öron iaf.. hahaha
sen var det allsång hela vägen när vi bytte båt.. =D  dom flesta tyckte ju bara att det var kul, men så finns det några surf-ttor som ska gnälla.. men då sjöng vi bara ännu högre.. moahaha
väl på den andra båten fick vi middag! ingen som åt särskilt mycket.. blåste på rätt bra på havet så dom flesta tog det lugnt med maten.. men jag kan tänka mig att min mor hade munnen full hela tiden.. hon borde kallas "Eila den matglada"  hahaha..  ifs e vi ungar inte mycket bättre själva  =P
sen blev det dans och dricka och ännu lite mera dans och ännu lite mera dricka.. =D
och jag drattade på ändan oxå när vi dansade.. hehe
jag skyller dock på att båten blev träffad av en monstervåg precis när jag skulle landa och att det var därför landningen inte fick 10 poäng.. =)
på natten var det krogen som gällde för mig iaf  =D
nina, mikaela och diana dissade mig.. =(
men jag klarade mig bra ändå.. hihi.. va ju annat folk ute oxå..

det var en ruskigt rolig resa och jag hoppas på en liknande snart igen!
ska försöka dra iväg med tjejpolarna på en kryssning och bara köra järnet.. hehe
vore skitkul! =D

men nu ska den matglada dottern ta och leva upp till sitt rykte! och ta och äta lite =D

sayonara
                                            @nneeeimage3 
vem vill ge mig en puuuuuuuuuuuss?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0