Flyttning =D

Gud vad tiden går fort.. känns som om det var igår nya hyresvärden ringde och frågade om jag vill kolla på en lägenhet.. men det e iaf 1½ månad sen.. ringde idag till den hyresgäst som bor i min nya lägenhet fortfarande och frågade när hon flyttar ut.. svaret var i helgen!!! =D
och hon sa att jag kan få nycklarna till nästa helg eftersom det kommer ta ett tag att städa lägenheten, då sa jag att jag gärna städar lägenheten om jag får nycklarna innan nästa helg.. så jag kan nog börja flytta grejerna redan nästa helg! =D

helt överlycklig.. finns bara ett litet moln på himlen och det e att jag har kvar denna lägenhet till den 1 juni.. ifs kanske det e bra för då behöver jag inte stressa med att flytta över grejer och så har jag gott om tid att städa den ordentligt..

ska bli sååååååååååååååååå skönt!
har verkligen längtat! =D   nära till det mesta! syrran, polarna, centrum, krogen hehe..

men nu ska jag äta blåbärspaj med vanlijsås!

                                                    @nneee

Kommentarer
Postat av: nina

tro inte att jag tänker hjälpa dig med att flytta syster lilla.. räcker med att man får dig som granne.. södertälje kommer aldrig bli sig likt... R.I.P s-tälje här kommer anneee

2007-04-17 @ 23:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0