faaan

va ledsen jag blir.. skrev ju värsta inlägget om hur min helg hade varit och så.. men inte funkade det sen när det skulle sparas.. då försvann allt   =(

nåja tar väl en kort sammanfattning av  helgen då..
fredag, körde cross för första gången.. brorsan glömde säga att det sitter en trimcylinder i hojen.. tack för den =P
på eftermiddagen blev jag upphämtad av alex för att åka till etuna och parta! va hemma hos katrin (alex kompis, jättetrevlig tjej) och fick där quorn file med egengjorda potatisklyftor och och en sallad a la anne.. hehe
sen blev det utgång på harrys.. det var trevligt! mycket snygga grabbar i etuna!  =D

lördagen börjades hemma hos mor och far runt 14.. jättemysigt att bara gå omkring och bara njuta av livet.. =D
fick sen äta påskmidag själv.. hehe..  hade somnat på mamma och pappas säng och ingen vågade väcka mig (jo lillebror försökte en gång sen gick han)   vilket e helt förståeligt.. men e ju inte världens snällaste när man blir väckt.. hehe.. men fick memma till efterrätt och då var allt bra igen! =D
på kvällen tog jag morsans bil och drog ut på krogen.. åkte först till gravediggers sen till hamnen.. och jag var NYKTER.. d e inte första gången, men första gången jag körde hem!!  det var otroligt skönt! =D

söndagen spenderade jag hemma.. likaså måndagen.. vilket var väldigt skönt då jag inte kommer ihåg sist jag var hemma en hel dag! =/

men nu blev den korta sammanfattningen lite längre än väntat.. men men ni orkade nog läsa ändå..

och nu e de läggdags!

puss och kram på er alla!

                                              @nneee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0